Clinica Korall, Piața Eroilor Revoluției nr. 22  contact@dermatologsatumare.ro    0745049953

Tratament laser pentru acnee

.Lumina Intens Pulsata emite lumina galbena, verde si rosie intr-o serie de impulsuri scurte. Lumina galbena si verde distrug bacteria ce cauzeaza acneea, iar lumina rosie actioneaza asupra glandelor sebacee ce secreta excesul de sebum si determina eruptiile de pustule acneice. Lumina intens pulsata patrunde profund la nivelul pielii, micsoreaza glandele sebacee inflamate si diminueaza productia de sebum. Asadar, conform studiilor medicale, lumina intens pulsata are efect antibacterian.

r1 c1

Cum se face IPL ?
Pacienţii, vor purta ochelari de protecţie pentru a proteja ochii de lumina intensa iar apoi este aplicat un gel rece în zonă pentru a fi tratate inflamatiile. Gelul ajută fascicolul de lumină şi la racirea pielii în timpul tratamentului. Aplicatorul lumina este aplicat pe piele, şi impulsuri scurte de lumina, si de mica durata, sunt livrate. Aplicatorul este apoi mutat la o altă zonă a pielii, iar procesul se repetă până când toate zonele afectate de acnee au fost tratate. Odată ce tratamentul este terminat, gelul este scos şi o cremă hidratantă se aplică în zona tratată. Fiecare tratament durează de obicei aproximativ 30 de minute, iar majoritatea pacienţilor necesită între patru şi şase sesiuni pentru îmbunătăţirea semnificativă a stării lor.

Cum simt IPL ?
Tratament cu IPL nu este dureros, şi nu necesită anestezie pentru aceasta procedura. Majoritatea pacienţilor simt un disconfort uşoar până la moderat, mai degrabă ca un sentiment similar cu o înţepătură usoara deoarece pielea se incalzeste cu fiecare puls de lumină. Roşeaţa şi senzaţia de căldură la nivelul pielii sunt comune după tratament, simptome care sunt facilitata de un pachet de răcire, care este, în general, aplicat imediat după aceea.

Atentionari
Majoritatea pacienţilor au avut o experienţă fără efecte secundare la tratamentul IPL, dar în cazuri rare poate exista decolorarea pielii in zonele tratate, pielea devenind mai fina si mai catifelata. Caderea parului în zonele tratate poate fi permanenta. Blistere mici pot apărea ca un efect secundar al sesiunilor cu IPL, de asemenea. Tratamentele cu IPL nu sunt recomandate pentru persoanele cu pielea foarte inchisa sau care sunt cu pielea foarte bronzata, iar tratamentul nu a fost dovedit sigur pentru femeile gravide. Cei care sunt pe prescripţie de medicamente pentru tratamentul de acnee, ar trebui să consulte un medic înainte de a fi supuşi tratamentului cu IPL.